ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/MBD/2023 z dnia 25.01.2023 r.

Realizacja usług pośrednictwa pracy w ramach projektu „M(ŁODZI) bogaci doświadczeniem!” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020

W związku z realizacją projektu pn. „M(ŁODZI) bogaci doświadczeniem!” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 Forecast Consulting Sp. z o.o. zaprasza do złożenia oferty świadczenia usługi pośrednictwa pracy.

Niniejsze postępowanie toczy się w trybie zapytania ofertowego, z zachowaniem zasady konkurencyjności zgodnie z Rozdziałem 6.5.2 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

Dane zamawiającego:

Forecast Consulting Sp. z o.o.

ul. W. Wróblewskiego 18/810

93-578 Łódź

e-mail: biuro@forecast.com.pl

tel. 533 180 588, 42 239 79 86

NIP 725-202-85-10

KRS 0000360067

OSOBA DO KONTAKTU:

Osobą wyznaczoną do kontaktu jest Paweł Kaczorowski, koordynator projektu, tel. 533 180 588, 42 239 79 86, e-mail: mbd@forecast.com.pl

  1. Ofertę sporządzić należy na druku „Formularz ofertowy” stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, w języku polskim, czytelnie. Oferta winna być podpisana przez Oferenta lub osobę upoważnioną do reprezentowania Oferenta (dokument, z którego wynika umocowanie do złożenia oferty należy złożyć wraz z ofertą).
  2. Do Formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego należy dołączyć:
    • Oświadczenie o spełnieniu warunków i o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Oferentem a Zamawiającym stanowiące załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
    • Wykaz osób – załącznik nr 2a do zapytania ofertowego.
    • Oświadczenie o niezaleganiu – załącznik nr 2b do zapytania ofertowego lub uwierzytelnione kopie zaświadczeń wystawionych przez ZUS i US o niezaleganiu z opłaceniem podatków i składek ZUS wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – dotyczy osoby prowadzącej działalność gospodarczą, osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej – jeśli dotyczy.
    • Klauzula informacyjna w zakresie przetwarzania danych osobowych – załącznik nr 3 do zapytania ofertowego – dotyczy osobno każdej z osób uczestniczących w realizacji zamówienia – podpisuje każda z osób wykazana w kadrze Oferenta zgodnie z załącznikiem 2a.
    • Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający reprezentację – jeśli dotyczy.
    • Aktualny wpis do KRAZ zgodnie z treścią niniejszego zapytania – dotyczy osoby prowadzącej działalność gospodarczą, osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej – jeśli dotyczy.
    • Aktualny wydruk z CEIDG/KRS/innego właściwego rejestru – dotyczy osoby prowadzącej działalność gospodarczą, osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej – jeśli dotyczy.
  3. Brak któregokolwiek z wymaganych powyżej dokumentów będzie skutkować odrzuceniem oferty.
  4. Wymagany okres związania ofertą wynosi 30 dni.
  5. Poszczególne załączniki muszą być podpisane przez Oferenta w wyznaczonych miejscach. W przypadku podpisania dokumentów przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
  6. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.

Zapytanie ofertowe (pdf)

Załączniki:

  1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy (docx).
  2. Załącznik nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków i  niepodleganiu wykluczeniu podmiotu z udziału w postępowaniu. (docx).
  3. Załącznik nr 2a – Wykaz osób (docx).
  4. Załącznik nr 2b – Oświadczenie o niezaleganiu – dotyczy osoby prowadzącej działalność gospodarczą, osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej (docx).
  5. Załącznik nr 3 – Klauzula informacyjna – dotyczy osobno każdej z osób uczestniczących w realizacji zamówienia – podpisuje każda z osób wykazana w kadrze Oferenta zgodnie z załącznikiem 2a (docx).

Realizacja usług doradztwa zawodowego w ramach projektu „M(ŁODZI) bogaci doświadczeniem!” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020

W związku z realizacją projektu pn. „M(ŁODZI) bogaci doświadczeniem!” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 Forecast Consulting Sp. z o.o.  zaprasza do złożenia oferty świadczenia usług doradztwa zawodowego.

Niniejsze postępowanie toczy się w trybie zapytania ofertowego, z zachowaniem zasady konkurencyjności zgodnie z Rozdziałem 6.5.2 Wytycznych w  zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

Dane zamawiającego:

Forecast Consulting Sp. z o.o.

ul. W. Wróblewskiego 18/810

93-578 Łódź

e-mail: biuro@forecast.com.pl

tel. 533 180 588, 42 239 79 86

NIP 725-202-85-10

KRS 0000360067

OSOBA DO KONTAKTU:

Osobą wyznaczoną do kontaktu jest Paweł Kaczorowski, koordynator projektu, tel. 533 180 588, 42 239 79 86, e-mail: mbd@forecast.com.pl

  1. Ofertę sporządzić należy na druku „Formularz ofertowy” stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, w języku polskim, czytelnie. Oferta winna być podpisana przez Oferenta lub osobę upoważnioną do reprezentowania Oferenta (dokument, z którego wynika umocowanie do złożenia oferty należy złożyć wraz z ofertą).
  2. Do Formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego należy dołączyć:
  3. Oświadczenie o spełnieniu warunków i o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Oferentem  a Zamawiającym  stanowiące załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
  4. Wykaz osób –  załącznik nr 2a do zapytania ofertowego
  5. Oświadczenie o niezaleganiu – załącznik nr 2b do zapytania ofertowego lub uwierzytelnione kopie zaświadczeń wystawionych przez ZUS i US o niezaleganiu z opłaceniem podatków i składek ZUS wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – dotyczy osoby prowadzącej działalność gospodarczą, osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej – jeśli dotyczy.
  6. Klauzula informacyjna w zakresie przetwarzania danych osobowych – załącznik nr 3 do zapytania ofertowego – dotyczy osobno każdej z osób uczestniczących w realizacji zamówienia – podpisuje każda z osób wykazana w kadrze Oferenta zgodnie z załącznikiem 2a
  7. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający reprezentację – jeśli dotyczy.
  8. Aktualny wpis do KRAZ zgodnie z treścią niniejszego zapytania – dotyczy osoby prowadzącej działalność gospodarczą, osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej – jeśli dotyczy..
  9. Aktualny wydruk z CEIDG/KRS/innego właściwego rejestru – dotyczy osoby prowadzącej działalność gospodarczą, osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej – jeśli dotyczy.
  10. Brak któregokolwiek z wymaganych powyżej dokumentów będzie skutkować odrzuceniem oferty.
  11. Wymagany okres związania ofertą wynosi 30 dni.
  12. Poszczególne załączniki muszą być podpisane przez Oferenta w wyznaczonych miejscach. W przypadku podpisania dokumentów przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
  13. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.

Zapytanie ofertowe (pdf)

Załączniki:

  1. załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
  2. załącznik nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków i  niepodleganiu wykluczeniu podmiotu z udziału w postępowaniu
  3. załącznik nr 2a – Wykaz osób
  4. załącznik nr 2 b- Oświadczenie o niezaleganiu – dotyczy osoby prowadzącej działalność gospodarczą, osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej
  5. załącznik nr 3 – Klauzula informacyjna – dotyczy osobno każdej z osób uczestniczących w realizacji zamówienia – podpisuje każda z osób wykazana w kadrze Oferenta zgodnie z załącznikiem 2a

INFORMACJA O SPROSTOWANIU OCZYWISTEJ OMYŁKI PISARSKIEJ ORAZ O OPUBLIKOWANIU AKTUALNEJ WERSJI ZAPYTANIA OFERTOWEGO I WYDŁUŻENIU TERMINU SKŁADANIA OFERT

Dotyczy:

Zapytania ofertowego z dn. 03.10.2021 r. nr 1/MBD/2021 (nr ogłoszenia na stronie https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/: 2021-27530-68543) na Realizację usług doradztwa zawodowego i pośrednictwa pracy w ramach projektu „M(ŁODZI) bogaci doświadczeniem!” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020

Zamawiający zawiadamia o dokonaniu sprostowania oczywistych omyłek pisarskich  w zapytaniu ofertowym z dnia 03.10.2021r. nr 1/MBD/2021 (nr ogłoszenia na stronie https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/: 2021-27530-68543) na Realizację usług doradztwa zawodowego i pośrednictwa pracy w ramach projektu „M(ŁODZI) bogaci doświadczeniem!” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020.

Wraz z niniejszym sprostowaniem Zamawiający publikuje zaktualizowaną o ww. zakres treść zapytania ofertowego.

Ww. zakres zmian dotyczy wyłącznie sprostowania oczywistych omyłek pisarskich.

Treść wszystkich załączników do zapytania ofertowego pozostaje niezmieniona.

Zmiany treści zapytania ofertowego zgodnie z ww. zakresem nie są istotne dla sporządzenia ofert, ani nie wpływają na warunki dopuszczenia do ich składania, ani ocenę kryteriów – ww. zmiana nie wpływa na treść składanych ofert.

Zamawiający przedłuża termin składania ofert – nowy termin składania ofert obowiązuje do dnia: 13.10.2021 do godziny 15.00.

Informacja o sprostowaniu (pdf)
Zapytanie ofertowe – AKTUALNE (pdf)


Tytuł postępowania:

Realizacja usług doradztwa zawodowego i pośrednictwa pracy w ramach projektu „M(ŁODZI) bogaci doświadczeniem!” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020

W związku z realizacją projektu pn. „M(ŁODZI) bogaci doświadczeniem!” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 Forecast Consulting Sp. z o.o.  zaprasza do złożenia oferty świadczenia usług doradztwa zawodowego i pośrednictwa pracy.

Niniejsze postępowanie toczy się w trybie zapytania ofertowego, z zachowaniem zasady konkurencyjności zgodnie z Rozdziałem 6.5.2 Wytycznych w  zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

Dane zamawiającego:

Forecast Consulting Sp. z o.o.

ul. W. Wróblewskiego 18/810

93-578 Łódź

e-mail: biuro@forecast.com.pl

tel. 533 180 588, 42 239 79 86

NIP 725-202-85-10

KRS 0000360067

OSOBA DO KONTAKTU:

Osobą wyznaczoną do kontaktu jest Monika Matuszczyk, koordynator projektu, tel. 533 180 588, 42 239 79 86, e-mail: mbd@forecast.com.pl

  1. Ofertę sporządzić należy na druku „Formularz ofertowy” stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, w języku polskim, czytelnie. Oferta winna być podpisana przez Oferenta lub osobę upoważnioną do reprezentowania Oferenta (dokument, z którego wynika umocowanie do złożenia oferty należy złożyć wraz z ofertą).
  2. Do Formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego należy dołączyć:
  3. Oświadczenie o spełnieniu warunków i o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Oferentem  a Zamawiającym  stanowiące załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
  4. Wykaz osób –  załącznik nr 2a do zapytania ofertowego
  5. Oświadczenie o niezaleganiu – załącznik nr 2b do zapytania ofertowego lub uwierzytelnione kopie zaświadczeń wystawionych przez ZUS i US o niezaleganiu z opłaceniem podatków i składek ZUS wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – dotyczy osoby prowadzącej działalność gospodarczą, osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej – jeśli dotyczy.
  6. Klauzula informacyjna w zakresie przetwarzania danych osobowych – załącznik nr 3 do zapytania ofertowego – dotyczy osobno każdej z osób uczestniczących w realizacji zamówienia – podpisuje każda z osób wykazana w kadrze Oferenta zgodnie z załącznikiem 2a
  7. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający reprezentację – jeśli dotyczy.
  8. Aktualny wpis do KRAZ zgodnie z treścią niniejszego zapytania – dotyczy osoby prowadzącej działalność gospodarczą, osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej – jeśli dotyczy..
  9. Aktualny wydruk z CEIDG/KRS/innego właściwego rejestru – dotyczy osoby prowadzącej działalność gospodarczą, osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej – jeśli dotyczy.
  10. Brak któregokolwiek z wymaganych powyżej dokumentów będzie skutkować odrzuceniem oferty.
  11. Wymagany okres związania ofertą wynosi 30 dni.
  12. Poszczególne załączniki muszą być podpisane przez Oferenta w wyznaczonych miejscach. W przypadku podpisania dokumentów przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
  13. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.

Zapytanie ofertowe (pdf)

Załączniki:

  1. załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
  2. załącznik nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków i  niepodleganiu wykluczeniu podmiotu z udziału w postępowaniu
  3. załącznik nr 2a – Wykaz osób
  4. załącznik nr 2 b- Oświadczenie o niezaleganiu – dotyczy osoby prowadzącej działalność gospodarczą, osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej
  5. załącznik nr 3 – Klauzula informacyjna – dotyczy osobno każdej z osób uczestniczących w realizacji zamówienia – podpisuje każda z osób wykazana w kadrze Oferenta zgodnie z załącznikiem 2a